Povestea jocului Assassin’s Creed Revelations

HED
09 februarie 2013

Povestea jocului Assassin’s Creed Revelations incepe cu protagonistul Desmond Miles care a intrat in coma datorita evenimentelor din jocurile anterioare. Pentru a salva amintirile lui Desmond, asasinii l-au pus intr-o zona sigura din Animus, numita Camera Neagra. Dupa ce s-a trezit din interiorul Animus, Desmond s-a intalnit cu constiinta lui Clay Kaczmarek, cunoscut sub numele de „Subiectului 16”, care a fost in Animus inaintea sa. Clay Kaczmarek a explicat ca mintea lui Desmond a fost fragmentata si ca singura cale pentru el de a separa amintirile lui de cele ale stramosilor sai este de a continua sa traiasca in amintirile lor pana cand acestia nu vor mai avea ce sa-i arate lui Desmond, efect cunoscut ca Synch Nexus. Odata ce va ajunge in acel punct, Animus va putea fi capabil sa separe amintirile individuale de celelate.


Respectand sfaturile lui Clay Kaczmarek, Desmond intra in coridorul Camerei Negre, care il plaseaza in perspectiva lui Ezio Auditore. Ezio a calatorit in Masyaf pentru a incerca sa descopere secretele pe care Altair Ibn-La’Ahad le-a descoperit anterior si pentru a gasi adevaratul lui scop in lupta dintre asasini si templieri. Cand ajunge in Masyaf, el a gasit cetatea cucerita de templieri, cu care s-a luptat pana a fost capturat, urmand sa fie executat.

Ezio a scapat prin canalele fortaretei, unde a gasit drumul catre libraria lui Altair. Acesta a descoperit ca vor fi necesare cinci chei pentru a deschide usa, templierii au una dintre aceste chiei si jurnalul lui Niccolo Polo care il va directiona catre restul cheilor. Ezio l-a urmarit pe capitanul templierilor, Leandros, pana in satul Atlas si a recuperat jurnalul de la el. Acesta descopera ca celelalte chei sunt bine ascunse in Constantinopol si ca templierii sperau sa gaseasca locatia Marelui Templu in librarie.

Dupa ce a ajuns la Constantinopol, Ezio a fost intampinat de Yusuf Tazim, liderul bandei de asasini, care i-a prezentat un invatacel mai tanar. In timp ce cauta locul de tranzactii a lui Nicolo, Ezio se imprieteneste cu Sofia Sartor, o turista italianca tanara si o colectionara de carti. Dupa ce a recuperat prima cheie si mapa codata de la Yerebatan Cistern, care il va indruma pe Ezio in cautarea cheilor, acesta descopera ca fiecare era codata in amintirile lui Altair. Fiecare cheie ii permitea lui Ezio sa aiba experiente Animus in care retraia momente cheie din viata lui Altair.

Avand prima cheie in posesie, Ezio va retrai momente din viata lui Altair petrecute cu doi ani inaintea evenimentelor de la Templul lui Solomon, in timpul atacului Cruciatilor asupra orasului Masayaf. Cu ajutorul unui tradatorului Haras, cruciatii au reusit sa-l capureze pe Al Mualim, dar Altair a ajuns la timp pentru a-l salva. Dupa ce a parasit amintirile, Ezio ii cere ajutorul Sofiei dorind sa il ajute sa gaseasca si celelate chei in timp ce isi va pastra secrete adevaratele intentii.

A doua cheie i-a aratat lui Ezio evenimentele petrecute dupa ce Altair l-a omorat pe Al-Mualim. Altair va prelua Marul Edenului si isi va asuma responsabilitatea conducerii asasinilor. Unul dintre acestia, Abbas, care il ura pe Altair pentru ca a spus minciuni despre familia lui, suspecta ca moartea lui Al Mualim a fost un complot de pe care Altair a obtinut mai multa putere. Dupa un scurt conflict intre Altair si sustinatorii lui Abbas, cel din urma a incercat sa fure Marul Edenului, care s-a dovedit a fi prea puternic pentru a fi controlat de acesta. Marul a inceput sa se supraincarce, in timp ce Abbas se stingea usor din viata, dar atunci a intervenit Altair care dezactivat artefactul pentru a-l salva pe Abbas de la moarte.

Povestea-jocului-Assassin’s-Creed-Revelations1
A treia cheie il arata pe Altair si sotia lui, Maria Thorpe, atunci cand s-au intors in Masyaf, dupa ce au rezistat zece ani invaziei mongole. Dupa ce Abbas a aranjat o lovitura, obtinand conducerea asasinilor si omorand pe fiul mai mic al lui Altair, Sef, templierii au reobtinut Ciprul, din moment ce Abbas nu a trimis nicio intarire acolo. Altair a cerut raspunsuri de la Abbas, descoperind ca unul dintre sustinatorii lui Abbas, Swami, l-a omorat pe fiul cel mic a lui Altair. Furios, Altair s-a folosit de Mar pentru a-l face pe Swami sa isi taie singur gatul, dar a intervenit Maria care a incercat sa-l opreasca. In acel moment, Maria a fost injunghiata pe la spate de Swami, inainte ca Altair sa-l omoare. Dupa aceasta intamplare Altair si fiul lui mai mare, Darim, au fost obligati sa plece in exil, unde vor sta pentru urmatorii douazeci de ani.

A patra cheie il arata pe Altair intorcandu-se in Masyaf, care a fost condus timp de douazeci de ani dupa regulile lui Abbas. Paranoia si nebunia lui Abbas i-au slabit pe asasini, pierzand avantajul Ordinului pe care l-au avut in fata templierilor. Altair incearca sa-i convinga pe asasini sa se intoarca impotriva lui Abbas, omorandu-si conducatorul in drum spre fortareata. Totul merge conform planului, Altair omorandu-l pe Abbas cu arma ascunsa, astfel reobtinand postul de conducator al asasinilor.

A cincea cheie il arata pe Altair fiind mentorul asasinilor Levantine. Vazand viitorul prin Marul Edenului, acesta isi codeaza amintirile in cele cinci chei, pe care i le incredinteaza lui Niccolo Polo si fratelui sau Maffeo, instruindu-i unde sa ascunda artefactele. Altair si Darim i-au escortat pe cei doi, folosindu-se de puterea Marului pentru a-i dobori pe atacatorii mongoli.
Intre timp, Constantinopolul era in haos din cauza conflictelor dintre printul Ahmet si fratele lui, Selim, acestia fiind nehotarati care se va incorona Sultan. Prinsi in mijlocul conflictului, Suleiman ii spune lui Ezio ca el a fost un print otoman si ca ii suspecteaza pe templieri ca fiind in spatele dusmaniei dintre Ahmet si Selim.

Suleiman ii cere lui Ezio sa investigheze posibila implicare a capitanului Janissary, Tarik Barleti, in evenimentele petrecute impotriva otomanilor. Ezio a descoperit ca Manuel Palaiologos, cu ajutorul templierilor, incerca sa formeze o armata impotriva otomanilor si sa restabileasca Imperiul Bizantin si ca Tarik il aproviziona cu arme.

Povestea-jocului-Assassin’s-Creed-Revelations

Dupa ce ii spune lui Suleiman ce a descoperit, acesta ii cere lui Ezio sa il omoare pe Tarik pe motiv de tradare. Ezio accepta, dar, cand era pe moarte, Tarik ii spune acestuia ca incerca sa ii ademeneasca pe templieri pentru a le descoperi locatia. Aceste informatii au ajuns la Suleiman, astfel afland ca templierii au bazele in Cappadocia, acolo fugind si Manuel. Suleiman ii pune la dispozitie lui Ezio un vas care il duce in Cappadocia, Ezio pornind in urmarirea lui Palaiologos, da nu inainte de a distruge Marele Lant, pe care Janissaries l-au format in Stramtoarea de Aur pentru a-l impiedica pe Ezio sa fuga dupa ce l-a omorat pe Tarik.



Odata ajuns in Cappadocia, Ezio se intalneste cu unul din spionii lui Tarik, Dilara, si dupa ce ii salveaza camarazii din Shahkulu, acesta descopera ca armele pe care Tarik i le vindea lui Manuel erau defecte, dar acesta ii oferea praf de pusca bun. Ezio distruge intreg depozitul cu o bomba, dupa care il urmareste pe Manuel prin haosul ce s-a creeat. Ezio obtine si ultima cheie, dupa care descopera ca Ahmet a fost mintea din spatele complotului templierilor pentru a descoperii secretele din biblioteca lui Altair. Realizand ca Ahmet stie despre Sofia, Ezio se intoarce la Constantinopol.

Intre timp, in interiorul Animus, intregul mediu al Camerei Negre a inceput sa se dezintegreze, deoarece Animus stergea datele care nu mai erau necesare. Subiectul 16 il indeamna pe Desmond sa treaca prin portalul memoriei, sacrificandu-se pentru a preveni ca Desmond sa fie sters.

In revelatia finala, Ezio descopera ca Ahmet l-a omorat pe Yusuf si a rapit-o pe Sofia, iar acesta impreuna cu asasinii au invadat Arsenalul unde Ahmet a fugit impreuna cu garzile sale. Ahmet i-a propus lui Ezio un targ prin care obtinea cheile in locul Sofiei. Ezio a fost de acord cu intelegerea, dar dupa ce s-a asigurat ca Sofia este in siguranta, Ezio a pornit in urmarirea lui Ahmet. Acesta a recuperat cheile dupa o cursa destul de lunga pe un drum de tara, dar inainte sa poata negocia viata lui Ahmet, Selim a sosit impreuna cu armata sa. Acesta l-a informat pe fratele sau ca Sultanul Baiazid l-a numit pe Selim succesorul sau, dupa care l-a strangulat si l-a aruncat intr-o prapastie. Deoarece Ezio era un prieten apropiat de-a lui Suleiman, Selim decide sa-l crute de la moarte, dar ii spune sa plece din Constantinopol si sa nu se mai intoarca niciodata.

Povestea-jocului-Assassin’s-Creed-Revelations2

Impreuna cu Sofia, Ezio s-a intors in Masyaf, unde Ezio a explicat adevaratul sens al Crezului asasinilor, dupa care a folosit cheile pentru a deschide libraria lui Altair de sub castel. Lasand-o pe Sofia la poarta, Ezio intra in librarie, descoperind ca in aceasta nu era nimic inafara de scheletul lui Altair, care tinea cea de-a sasea cheie. Dupa ce a luat-o, Ezio a descoperit o alta amintire in care Altair l-a trimis depart pe fiul sau Darim, dupa care s-a inchis impreuna cu Marul in biblioteca, asteptand sa fie descoperit de persoana potrivita. Ezio decide sa lase Marul in librarie impreuna cu sabiile si cutitele lui, dupa care a inceput sa-i vorbeasca direct lui Desmond. Acesta ii spune ca intentia lui finala a fost sa se retraga din viata de asasin, crezand ca si-a servit scopul. Ezio spera ca Desmond sa gaseasca raspunsurile la intrebarile la care el si Altair au suferit atat de mult pentru a le descoperi.

Dupa aceea, de Desmond s-a apropiat Jupiter, alta proiectie a unui membru din a Cincea Civilizatie, similar cu Juno si Minerva. Acesta i-a explicat lui Desmond ca Prima Civilizatie a construit numeroase cripte unde s-au studiat numeroase metode de a salva planeta de la distrugere, toate datele fiind transimise la o cripta centrala unde el, Juno si Minerva le-au testat. Doar sase dintre acestea au fost alese. Niciuna nu a fost de folos si acestia nu au reusit sa opreasca raza de lumina solara care a distrus Pamantul.

Jupiter i-a spus lui Desmond ca el are puterea de a salva Pamantul de a doua raza solara dupa care i-a aratat unde era localizata cripta centrala. Dupa aceea Desmond s-a trezit din Animus, vazandu-i pe Rebecca, Shaun si tatal sau fiind langa el. Acestia au incercat sa-l scoata pe furis din Roma si sa-l duca in America. Mana lui Desmond a inceput sa se picteze in albastru intr-un model, dupa care a vazut Marul Edenului a lui Ezio, apoi acesta le-a spus asasinilor ca stiu ceea ce trebuie sa faca.

Povestea-jocului-Assassin’s-Creed-Revelations3

Cerinte de sistem minime:

  • OS: Windows XP, Vista, Windows 7
  • Processor: Core 2 Duo 1.8 GHz – Athlon 64 X2 Dual Core 4600+
  • RAM: 2GB
  • Video card: 256 MB, GeForce 7600 GT, Radeon X800 GT
  • Hard drive: 12 GB
  • DirectX 9
  • Cerinte de sistem recomandate:

  • OS: Windows XP, Vista, Windows 7
  • Processor: Core 2 Duo E6700 2.66GHz – Athlon 64 X2 Dual Core 6000+
  • RAM: 3GB
  • Video card: 512 MB, GeForce GTS 250, Radeon HD 5670
  • Hard drive: 12 GB
  • DirectX 9
  • About - hedmasster: Web developer , Web designer , Games reviewer . Pasionat de IT & Gaming , owner www.blasterzone.ro & www.graphicpedia.ro. Dacă aveţi nelămuriri în privinţa unor articole/tutoriale puteţi lăsa un comentariu şi în cel mai scurt timp vă voi răspunde.

    Lasa un comentariu

    XHTML: Poti folosi urmatoarele taguri: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>