Povestea jocului Hitman: Blood Money

HED
06 februarie 2013

Povestea jocului Hitman: Blood Money incepe intr-un parc de distractii din orasul „Baltimore”, unde, din cauza defectiunilor prezente la un Ferris Wheel mai multe persoane si-au pierdut viata. Tatal uneia dintre victime a solicitat un contract pe capul proprietarului parcului, pe nume Joseph Clarence, deoarece acesta a fost eliberat de toate acuzatiile, privind accidentul din propriul parc. Agentul 47 efectueaza contractul, iar dupa aceasta, el primeste o serie de contracte de la clientii americani dornici sa angajeze legendarul Hitman.

Cea mai mare parte a jocului se petrece prin secvente flashback care apar concordante cu prezentul, in care un jurnalist si fostul director FBI, „Jack”, Alexandru Leland Cayne, discuta despre contractele Agentului 47 de-a lungul ultimilor doi ani (2004-2005). Reporterul, Rick Henderson, a aranjat un interviu cu Cayne cu care voia sa discute despre un atac recent asupra Casei Albe, desi devine clar ca intentia fostului director FBI este de a discuta despre Agentul 47.

Povestea-jocului-Hitman-Blood-Money

Cayne minte in privinta mai multor detalii, cum ca 47 ar fi furat datele de clonare de la Ort-Meyer (Dr. Ort-Meyer este parintele genetic care l-a creat si antrenat pe Agentul 47) pentru a le vinde la cel care ofera cel mai mult pentru ele, sau ca in timpul paradei Mardi Gras 47 a lucrat cu Franciza pentru a-l ucide pe Secretarul de Interne (desi 47 l-a protejat pe secretar si a ucis 3 membri din Franciza).

Odata ce povestea progreseaza, se presupune ca angajatii agentiei sunt treptat asasinati de catre concurentii din Franciza. Situatia se agraveaza pana in punctul in care operatorul lui 47, Diana Burnwood, il informeaza ca au ramas singuri. La un moment dat, Diana inchide Agentia, dupa ce realizeaza un contract final pentru a ucide asasinii care vin dupa ei, apoi impart fondurile ramase in Agentie. Dupa ce face misiunea, 47 este abordat de catre o cunostinta veche, un agent CIA pe nume Agent Smith, pe care 47 l-a salvat mai devreme in joc. El ii ofera o misiune de profil inalt, platita prin diamante in valoare de cateva milioane de dolari, pentru a preveni asasinarea presedintelui Statelor Unite, Tom Stewart. Asasinii sunt clone din Franciza, Mark Parchezzi III si vice-presedintele Daniel Morris, ambii lucrand pentru Alpha Xerox, o organizatie politica ascunsa care detine Franciza si este dedicata monopolizarii tehnologiei de clonare cu care a fost format 47. Ei intentioneaza sa-l asasineze pe presedinte inainte de alegeri, astfel el sa nu poata fi re-ales, prin urmare vor dezactiva capacitatea de a-l monopoliza.


Agentul 47 ii elimina cu succes pe Morris si Parchezzi in Casa Alba. In scurt timp apare un articol intr-un ziar care presupune ca Parchezzi este considerat asasinul lui Morris. Vanat de catre operatorii inamici si de poliţie, 47 este nevoit sa se ascunda. Fara a fi anuntat, acesta este vizitat de Diana, starnindu-i imediat suspiciuni. Diana propune un plan prin care cei doi sa scape de pericolul ce ii urmarea, adica Franciza. Cand 47 citeste informatiile, exprimandu-si indoielile cu privire la probabilitatea succesului sau, Diana il injecteaza cu ceea ce pare a fi o seringa cu otrava. Corpul lui 47 este inconjurat de membri SWAT, Diana anuntand ca uciderea lui 47 a fost „surprinzator de placuta”, dupa care este introdus in mod oficial in Franciza de catre fondatorul Alexander Leland Cayne.

Povestea-jocului-Hitman-Blood-Money1

In acest moment, povestea trece in timpul prezent; 47 trebuie sa fie incinerat, astfel incat maduva osoasa nu mai poate fi valorificata de catre rivalii care vroiau sa-l cloneze, distrugand pentru totdeauna sansa ca oricine altcineva sa produca o clona perfecta. Diana ii pune pistoalele personalizate Silverballers pe piept in timpul inmormantarii, apoi il saruta dupa ce isi aplica ruj pe buze. Acum este evident faptul ca „otrava”, cu care a fost injectat a fost de fapt un ser care inducea o moarte aparenta si care 47 l-a mai folosit intr-o misiune anterioara pentru a-l scoate pe agentul Smith dintr-o clinica de reabilitare. Rujul Dianei continea un antidot, ceea ce presupune ca ea l-a „ucis” pe 47 pentru a supravietui. Inmormantare incepe si povestea se incheie in doua moduri diferite. In primul mod, se presupune ca antidotul nu a functionat, iar 47 arde in crematoriu. In al doilea, antidotul functioneaza si 47 se trezeste (prin actionarea tastelor de miscare), omorand pe toti din Biserica (in afara de Diana, care a plecat, inchizand portile pentru ca cei din biserica sa nu poata evada). 47 ucide pe toata lumea, inclusiv pe Cayne, bodyguarzii sai, Henderson Rick si pe preot, asigurandu-se ca identitatea lui nu va mai fi publica.

Dupa masacrul de la inmormantare, Diana utilizeaza activele Francizei pentru a redeschide Agentia Internationala de Contracte. Aceasta primeste un apel de la un client care se prezinta cu numele de „Majestatea voastra”. Vocea nu poate fi auzita, dar Diana spune ca Agentia l-a pierdut pe 47. Intre timp, 47 este vazut intr-o unitate conversand cu un om imbracat traditional asiatic. Jocul se termina afisand-ul pe agentul 47 discutand cu asiaticul.

Povestea-jocului-Hitman-Blood-Money2

Hitman: Blood Money are 13 misiuni:

  • Death of a Showman
  • A Vintage Year
  • Curtains Down
  • Flatline
  • A New Life
  • The Murder of Crows
  • You Better Watch Out…
  • Death on the Mississippi
  • Till Death Do Us Part
  • A House of Cards
  • A Dance with the Devil
  • Amendment XXV
  • Requiem
  • About -

    hedmasster: Web developer , Web designer , Games reviewer .
    Pasionat de IT & Gaming , owner www.blasterzone.ro & www.graphicpedia.ro.
    Dacă aveţi nelămuriri în privinţa unor articole/tutoriale puteţi lăsa un comentariu şi în cel mai scurt timp vă voi răspunde.

    Lasa un comentariu

    XHTML: Poti folosi urmatoarele taguri: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>