Review Tom Clancy’s Ghost Recon: Future Soldier

In credinta traditionala, termenul de fantoma (ghost) este o manifestare a mortilor. Ei raman in taramul fizic sa se razbune, sa ajute sau sa pedepseasca viata. Cei mai multi oameni le-ar numi misiuni sinucigase. Pentru soldatii Ghost, este doar o alta zi de munca. Fiind echipati cu cele mai avansate arme, de la drone la camuflaje active, ei sunt luptatorii viitorului, o forta de elita care operareaza cu o eficienta nemiloasa in spatele liniilor inamice. Ghost Recon: Future Soldier este un joc third-person shooter, in care veti face parte dintr-o echipa formata din patru soldati care folosesc acoperire, si cu care veti inainta prin diferite niveluri.

Misiunile implica de cele multe ori doborarea unei tinte specifice sau salvarea unui VIP. Desi unii ar putea interpreta aceste obiective ca fiind „de baza”, mediile deschise va ofera libertatea de a atinge obiectivele in diferite feluri: stealth sau full asalt.

Pentru a opri lucruri sau actiuni, misiunile includ de multe ori variante alternative, de exemplu, convocarea unui atac aerian inainte ca echipa sa fie depasita numeric sau cereti sprijin aerian folosind un elicopter. Deci, exista mai mult decat un indiciu care indica prezenta influentei jocului Call of Duty.
Ghost Recon Future Soldier PC Review

Sistemul de camuflaj este, de asemenea, un triumf. Ganditi-va la Gears of War cu o parte din Splinter Cell: Conviction. Veti avea posibilitatea sa trageti dintr-o ascunzatoare inainte sa descoperiti locul unde trebuie sa ajungeti si sa sprintati spre el. Acest lucru se dovedeste esential, deoarece inamicii sunt inteligenti. Ei va vor flanca de multe ori sau vor arunca o grenada daca stati in acelasi loc prea mult timp.

Acum este momentul in care echipa va interveni. Va trebui sa lucrati cu echipa pentru a supravietui. In multe jocuri in care lucrati cu o echipa, inteligenta artificiala a membrilor echipei va va dezamagi de multe ori. Acestia vor functiona fie in modul focului continuu, fie pur si simplu vor sta langa tine cand ai nevoie de o „revenire”.

Din fericire in Ghost Recon: Future Soldier, echipa va fi extrem de eficienta. Ei te vor avertiza, iti vor oferi informatii, te vor acoperi, acelt lucru oferind un sentiment ca sunt luptatori adevarati, nu doar „boti” care ruleaza un program cu tema „ucide tot ce misca”. Totusi, ei vor esua in unele momente, si, uneori, va trebui sa interveniti si sa-i ajutati.

Similar cu Conviction, exista o mecanica line-of-sight lenesa. Daca un inamic te vede, veti avea cateva secunde sa te ascunzi inainte ca acesta sa dea alarma. Jocul permite si marcarea dusmanilor si execuarea lor in tandem. In plus, puteti cere echipei sa sustina un foc de supresie, daca sunteti in necazuri.
Ghost Recon Future Soldier PC Review

Jocul cuprinde si o multime de gadget-uri cool – culminant fiind Artic Warhound – o bucata uriasa de metal, care va imprastia gloante pe pozitia inamica. Pentru misiuni in modul stealth, vei putea folosi diferite tipuri de drone si senzori. Povestea nu este punctul forte al Future Soldier. Intre misiuni, veti putea vizualiza cateva scene cu soldatii Ghosts relaxandu-se in baza, ascultand muzica sau incercand sa se poarte ca niste macho in fata colegilor lor.

Aceste scene sunt un truc folosit deliberat de Ubisoft, care functioneaza intr-o anumita masura. De multe ori relaxarile de la baza, urmat de misiunile frenetice, dau intr-adevar un sentiment de rutina. Aceste excursii de viata sau de moarte sunt doar evenimente de zi cu zi pentru Ghosts. Personajele, de asemenea, sunt mult mai placute decat se asteptai – te vei simti mai aproape de ei dupa fiecare scena dintre misiuni.

Grafic, jocul arata fantastic pentru cea mai mare parte. Exista claritate vizuala care aduce la viata mediile sfasiate de razboi. Mediile sunt foarte variate, de la inghetata Rusie, la campiile toride din Africa. Modelele caracterelor, surprinzator, sunt mai putin impresionante. Echipati, soldatii Ghost arata foarte bine, dar fara echipament, cu ochii lor googly si capetele ca un balon, arata inspaimantator. Cuplat cu sincronizarea proasta a fetei fata de ceea ce vorbesc (intr-o scena o fata a unui VIP semana cu ceva dintr-un film de groaza) si shuffle-ul pe care il fac atunci cand vorbesc, duce jocul in jos putin, dar asta nu-i scade nota in ansamblu.

Povestea jocului Max Payne 3

Modul single-player va dura in jur de 10 ore, dar este cel mai bine de jucat in cooperare cu prietenii. Intreaga campanie poate fi jucata cu patru jucatori, adaugand un ton diferit modului in care veti juca jocul. De asemenea, daca va lasati un coechipier sa moara misiunea se termina, astfel incat increderea si lucrul in echipa devine mult mai important.

Chiar si modurile standard multi-player, cum ar fi Deathmatch sunt unice in Ghost Recon: Future Soldier. Modul Decoy functioneaza bine, acesta implicand doua echipe care lupta pentru a indeplini trei obiective. Puteti folosi si unele gadget-uri interesante cum ar fi camuflajul adaptat la mediu si senzori integrand un element tactic placut in haos. Modul de gherila este, de asemenea, placut de jucat – in acest mod intampinand valuri de inamici, dar nu este nimic revolutionar in el. Apoi, exista armurierul (Gunsmith), care ofera milioane de combinatii in care veti putea crea arme personale.

In general, jocul contine cateva defecte mici, dar care se pierd in ceea ce numim un joc genial.

Cerinte de sistem

Minimum Requirements

• Procesor Intel: Pentium D 3.0Ghz
  • Procesor AMD: Athlon 64 x2 Dual Core 4400+
  • Nvidia GPU: GeForce GT 520
  • AMD GPU: Radeon HD 4650
  • RAM: 2GB
  • Medium Requirements

• Procesor Intel: Core 2 Duo E7400 2.80Ghz
  • Procesor AMD: Phenom II X2 550 Black Edition
  • Nvidia GPU: GeForce GTS 240
  • AMD GPU: Radeon HD 3870
  • RAM: 3GB
  • Recommended Requirements

• Procesor Intel: Core 2 Quad Q9450 2.66Ghz
  • Procesor AMD: Phenom II X4 940
  • Nvidia GPU: GeForce GTX 460 SE
  • AMD GPU: Radeon HD 5850 1024MB
  • RAM: 3GB
  • HED

Sunt pasionat de lumea gaming-ului și IT-ului încă de când eram mic. Pe blogul meu, găsiți știri despre jocuri, informații relevante din domeniul jocurilor video, tutoriale utile și știri din industria IT. Dacă aveți întrebări sau neclarități cu privire la articolele sau tutorialele mele, nu ezitați să lăsați un comentariu și voi răspunde în cel mai scurt timp posibil.

Poate te interesează şi