Primele impresii despre FIFA 13

 Primele impresii despre FIFA 13

Stim cu totii ca duminica, Kun Aguero, in ultimele minute din ultimul meci al sezonului a strecurat o minge pe langa portarul lui QPR si astfel Manchester City a castigat Premier League in cateva secunde de magie. In fotbal, chiar si cea mai mica atingere poate avea consecinte dramatice. De aceea, EA Sports spera sa simulaze momentele de magie si cele imprevizibil in FIFA 13 adaugand noul „sistem de control prima atingere”. Acest lucru va adauga in joc un element de incertitudine, care va aduce simulatorului EA mai aproape de fotbalul real. Deci, in FIFA 13, jucatorii vor face greseli.


In FIFA 12, un jucator care are orice nivel de experienta poate sa degajeze o minge lunga aproape instantaneu, fara nici un efort aparent. In FIFA 13, jucatorul va lua in considerare viteza si unghiul cu care se apropie mingea si conform cu nivelul de experienta al jucatorului acesta va face preluarea. Daca pasa este prea tare, jucatorul ar putea sa rateze preluarea, mingea ar putea sa sara pe langa picioarele acestuia sau sa faca o preluare la cativa metrii de el. Este un efect subtil, dar in acel moment in care controlul este defectuos, aparatorul ar putea sa intre in posesie.

Primele Impresii Despre FIFA 13
Acest lucru va introduce ceva nervozitate in aparare. Centrul defensiv va trebui sa negocieze, de asemenea, mingile lungi si sa decida care va fi metoda care o vor folosi pentru a indeparta pericolul. Ori vor incerca sa lase atacatorul sa controleze mingea si sa stea pe urmele lui, ori vor lovi balonul din prima. Mergand mai departe, va exista un element de risc sau recompensa la fiecare minge. EA a aratat in videoclipuri noul sistem in actiune, la o prezentare recenta, cu momente din Fifa 12 in care control parea miraculos si in intregime nerealist. Mai tarziu, a fost intrebat producatorul de linie, Nick Channon, daca elementul de noroc adaugat s-ar putea dovedi mai frustrant decat distractiv.

   „Trebuie sa ne asiguram ca jocul este imprevizibil, dar e previzibil imprevizibil”, a spus el. „Noi nu facem un joc aleatoriu aici. Nu veti pierde aleatoriu de controlul mingii. In cele din urma este vorba despre a face jocul mai realist”.

Channon a mai confirmat si faptul ca versiunea PC a FIFA 13 va fi la fel ca versiunile pentru console in acest an, continuand o tendinta inceputa cu FIFA 12. Asta inseamna ca vom primi, de asemenea, noul sistem de control de aproape. Anterior, jucatorii puteau pastra directia mingii in directia in care aleargau, acum vor putea folosi corpul lor si pentru a muta mingea lateral sau pentru a o proteja. Acest lucru va permite atacatorilor sa treaca mai usor si sa permita momente de „magie”, fara sa se bazeze exclusiv pe trick.

Grafic, pe baza clipuri scurte vizionate la prezentare, FIFA 13 nu va face un mare pas inainte in acest an, dar EA Sports constant adauga la sistemul FIFA noi animatii. Motorul de impact adaugat jucatorului inca de anul trecut a fost introdus, de asemenea. Aparatorii vor fi capabili sa blocheze mingile atacatorilor, deci lupta pentru posesie va fi mai mare.

Primele Impresii Despre FIFA 13
Sistemul loviturii libere a fost de asemenea extins. Atacatorii pot declansa treceri peste minge, tentative de lovire, destinate sa incurajeze zidul sa sara mai devreme. Pe partea defensiva, mai multi jucatori pot fi adaugati in zid si pot inainta usor pentru a reduce distanta dintre ei si mingea. In cazul in care inaintarea este prea mare, arbitrul va incepe sa dea cartonase.

In Fifa 12 s-a incetinit ritmul de joc si s-a introdus un sistem mai greoi de defensiva, dar care este mai realist. Prin urmare, exista mult mai mult spatiu pe teren decat erau in jocurile anterioare FIFA. Atacatorii din FIFA 12 nu au fost niciodata buni la exploatarea acestui spatiu, dar EA Sports au lucrat la acest lucru, iar acum jucatorii vor analiza in mod constant jucatorii din jurul lor si vor putea ghici cine este cel mai probabil sa primeasca mingea. Ei isi vor putea schimba pozitia pentru a sprijini coechipierii din apropiere care cred ei ca ar putea intra in posesia mingii, deci ca rezultat acestia vor alerga mai mult.

Chiar si cu multele schimbari facute in Fifa 13, aceasta este o miscare subtila spre sportul real. Nici unul din sistemele pe care dezvoltatorii le-au aratat nu arata ca si cum vor muta inainte seria la fel de mult cum a facut-o si cu 12, dar este clar ca EA sunt determinati sa se bazeze pe impresionanta tehnologia pentru a crea o simulare chiar mai exacta a sportului. In cazul in care aceasta inseamna o pasa ratata ocazional, asa sa fie. Testul real va veni atunci cand va ajunge pe mainile noastre, deci doar atunci vom putea da verdictul final.

HED

hedmasster: Web developer , Web designer , Games reviewer . Pasionat de IT & Gaming , owner www.blasterzone.ro & www.graphicpedia.ro. Dacă aveţi nelămuriri în privinţa unor articole/tutoriale puteţi lăsa un comentariu şi în cel mai scurt timp vă voi răspunde.

Poate te interesează şi

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.