Twitter a cumpărat TweetDeck
Aproximativ 40 de milioane de dolari
Reţeaua de socializare a cumpărat TweetDeck, valoarea tranzacţiei fiind de aproximativ 40 de milioane de dolari – şi nu 50 de milioane, aşa cum se speculase îniţial.
Oficialii Twitter nu au dorit să comenteze informaţiile vehiculate de majoritatea publicaţiilor de peste Ocean, care scriu că, deşi acordul nu a fost anunţat oficial, actele au fost semnate în cursul zilei de luni.
TweetDeck a mai discutat o posibilă achiziţie cu UberMedia, o companie web din Pasadena înfiinţată de antreprenorul Bill Gross, însă oferta pe care acesta a făcut-o a fost de aproximativ 30 milioane dolari, mult mai mică decât cea a Twitter.
TweetDeck este o companie fondată în 2008, care are 15 angajaţi în acest moment. Unul dintre motivele achiziţiei este faptul că firma UberMedia dorise de asemenea să cumpere TweetDeck, ba chiar oferise şi un preţ de 25 – 30 de milioane de dolari în februarie. Twitter a plusat şi a obţinut ce dorea, într-o mutare defensivă, care nu mai permitea celor de la UberMedia să câştige teren în acest segment.