Sleeping Dogs PC Review

HED
25 august 2012

De cele mai multe ori, jocurile care au fost anulate nu se mai intorc la viata, dar Sleeping Dogs este o exceptie. Nu numai ca a fost readus la viata cu succes dar rezultatul final este unul destul de bun. Acest joc de actiune open-world, care trebuia sa fie continuarea serieri True Crime, urmand sa se numeasca True Crime: Hong Kong, a fost abandonat de Activision anul trecut si pus in uitare. Square Enix a luat jocul, l-a redenumit (Sleeping Dogs), iar United Front a lucrat la finisarea lui, urmand ca rezultatul sa fie unul bun. Cei care s-au bucurat de acele jocuri open-world cum ar fi GTA sau Saints Row cu siguranta se vor bucura si de Sleeping Dogs. Orasul este impartit in patru sectoare principale, Aberdeen, North Point, Central si Kennedy Town, si dupa cum v-ati asteptat, este un joc destul de mare si deschis pentru a-l explora.

Eu sincer, nu ma asteptam ca acest joc sa fie unul reusit, din primele minute de joc mi-am dat seama ca prezentarea Hong Kong-ului modern, combintatia s-a cu seria Grand Theft Auto impreuna cu stilul de lupta, arte martiale si acel stil de parkour, functioneaza foarte bine. Personajul principal, politistul sub acoperire, Wei Chen, a fost desemnat sa se infiltreze in triade si sa le duca in jos. Cam asta este povestea, sau targetul lui Wei Chen in acest joc, dar printre misiunile principale, Wei are o multime de lucruri de facut, poti ajuta politia sa prinda anumiti infractori, poti ajuta populatia cu diverse obiective, poti explora orasul sau sa iti cumperi haine de la magazinele respective. De asemenea in oras sunt ascunse 100 de obiecte pe care trebuie sa le gasiti, dar pentru asta necestia putina cercetare a orasului, daca sunteti un jucator caruia ii place sa exploreze fiecare colt al hartii, cu siguranta va fi distractiv colectarea acelor obiecte.

Jocul arata foarte bine si ruleaza pe ambele console si PC foarte bine, dar ceva lipseste aici. Probabil ca Rockstar este maestru in acea atmosfera a jocurilor open-world, United Front nefiind foarte departe de acesta, dar se pot observa diferente. In Sleeping Dogs veti observa acele momente, mai ales atunci cand va deplasati pe o strada in timpul unei nopti ploioase, culorile neon si reflectiile pavajului umed sunt minutate, iar acestea prezinta intr-adevar niste efecte vizuale bune.

Sleeping-Dogs-PC-Review

Cu toate ca atmosfera din Hong Kong nu este ceea ce putea fi, Sleeping Dogs incearca sa injecteze o parte din entuziasm si nebunie din vechile jocuri Grand Theft Auto. Diferenta este ca Sleeping Dogs se bazeaza mai mult pe propriile sale scene de lupta si mai putin pe arme. Armele de foc sunt aruncate dupa fiecare misiune, iar in cazul in care aveti nevoie de ele, acestea pot fi luate de la politisti sau de la inamici. De obicei, misiunile care implica arme, va ofera oportunitatea de a lupta pentru ele si sa il utilizati pentru tot restul misiunii. In cea mai mare parte a jocului, vei fi neinarmat, singura optiune de a infurta inamicii este sa te lupti cu ei.

Imi place foarte mult stilul de lupta a lui Wei, poti sari de la o masina la alta precum in Just Cause 2 sau poti sari precum Max Payne, dar ceea ce imi place este ca United Front doar a imprumutat aceste stiluri de joc, pentru a va reaminti de acestea si nu sa simtiti ca jucati o copie a acelor jocuri. Wei este foarte rapid in stilul sau de lupta “kung fu”, iar atunci cand este aproape de inamic, “kung fu” este mult mai bun decat un pistol.

Lupta corp la corp seamana foarte mult cu jocurile Batman in cazurile atacurilor usoare iar unele atacuri pot fi blocate de dvs. rezultand un contraatac. Exista multe tehnici de atac, cum ar fi sa trantiti inamicul intr-o cabina telefonica sau trandind-ul cu capul intr-o usa de masina. Acestea atacuri sunt suficient de puternice pentru ca vor invinge inamicul instantaneu, si veti obtine mai multe puncte XP, iar viata se va regenera.

Jocul face o treaba destul de buna de a nu te bate la cap in mod constant pentru a porni misiuni principale, folosind GPS-ul veti ajunge foarte repede la obiectivele principale. De asemenea, moarte in mijlocul unei misiuni nu va afecta prea mult progresul dvs., probabil ca veteranii de jocuri de actiune open-world vor cataloga Sleeping Dogs ca fiind un joc destul de usor. Din fericire, este un joc destul de lung, veti avea nevoie de 22-23 ore pentru a-l parcurge, in functie de curiozitatile fiecaruia.

Sleeping-Dogs-PC-Review2

Versiunea PC a lui Sleeping Dogs, este de departe cea mai buna, cu o calitate superioara a texturilor care este peste versiunile de console. In ceea ce priveste controlul, mouse-ul si tastatura merge bine, desi nu sunt foarte bine potrivite pentru acest joc, veti avea ceva probleme la controlul armelor si chiar la condus. Sleeping Dogs arata si functioneaza mult mai bine pe un PC bine echipat decat pe console, cu toate ca au existat unele probleme de crashing la unele placi Nvidia, dar problemele s-au rezolvat, Nvidia a lansat driverele 305. Deoarece, Sleeping Dogs este un joc sponsorizat de AMD, acesta este mult mai bine optmizat pentru placile grafice ATI.

Square Enix si United Front Games au salvat jocul de la un pas de moarte, si ceea ce ma surprins este cat de bine s-au descurcat. Unele parti ale jocurilor vo parea “neoriginale” dar amestecul kung fu, atmosfera Hong Kong-ului si stilul GTA, fac impreuna ceva unic. Cei care sunt in cautare de actiune, Kung Fu si toate cele, il sfatuim sa incerce acest joc!
Intrebare pe care o aud foarte des: Ce pot face in acest joc?

• Poti conduce masini/motoare etc.;
  • Poti trage cu arma;
  • Poti sa iti cumperi haine;
  • Poti sa iti cumperi mancare;
  • Poti face curse;
  • Poti dormi in propria casa/apartament;
  • Poti sa iti cumperi propriile masini/motoare pe care le vei gasi tot timpul in garaj;
  • Poti inota;
  • Sleeping-Dogs-PC-Review1

Sleeping Dogs PC System Requirements:

Minimum requirements:

• OS: Windows Vista or Windows 7
  • Processor: Core 2 Duo 2.0 GHz or Althon X2 2.4 GHz
  • RAM: 2GB
  • Graphic card: DirectX 10 or 11 compatible Nvidia or AMD ATI card, ATI Radeon 3870 or higher, Nvidia GeForce 8800 GT or higher
  • Graphics card memory: 512 MB
  • Sound card: DirectX compatible sound card
  • Hard drive: 15 GB
  • Recommended system requirements:

• OS: Windows 7 64-bit
  • Processor: Quad-core Intel or AMD CPU
  • RAM: 4GB
  • Graphics card: DirectX 11 Nvidia or AMD ATI card, Nvidia GeForce GTX 560 or ATI Radeon 6950
  • Graphics card memory: 1 GB
  • Hard drive: 15 GB
  • Advanced PC Features:

• Nvidia 3D Support
  • Nvidia Multi Screen Monitor Support
  • AMD EyeFinity Multi-Monitor Gold Status Support
  • Window and Full Screen Mode Support
  • Benchmark Mode
  • DirectX11 Specific Features:

• Contact hardening shadows
  • HD-AO
  • Use of Direct Compute
  • Performance Enhancements:

• Enhanced Performance on Dual Core and Quad Core Processors
  • Enhanced Performance on Nvidia SLi
  • Enhanced Performance on AMD Crossfire
  • Mouse, Keyboard, and Controller Support:

• Xbox 360 Controller Support
  • Keyboard and Mouse Support including Key Remapping
  • Auto Pad, Mouse and Keyboard Switching
  • Advanced PC Graphic Features:

• Increased Small Object Detail
  • High Resolution Texture Support
  • High Resolution Shadows
  • High Quality Shadow Filters
  • Soft Particles
  • High Quality SSAO (Screen Space Ambient Occlusion)
  • High Quality Motion Blur
  • Super Sample Anti-Aliasing
  • About - hedmasster: Web developer , Web designer , Games reviewer . Pasionat de IT & Gaming , owner www.blasterzone.ro & www.graphicpedia.ro. Dacă aveţi nelămuriri în privinţa unor articole/tutoriale puteţi lăsa un comentariu şi în cel mai scurt timp vă voi răspunde.

Displaying 1 Comments
    Spune-ti parerea

1. […] Sleeping Dogs este un joc de actiune, open-world third person, dezvoltat de United Front Games si publicat de catre Square Enix London Studios. In acest articol vom vorbi despre personajul principal al acestu joc, si anume Wei Shen de origine chinez-american, un sofer foarte bun, un lunetist cu precizie si un adevarat practicant al artelor martiale. Fiind ofiter de politie, acesta este insarcinat cu o misiune sub acoperire, si anume sa se infiltreze in Triade (Sun On Yee). […]