Vanzari de 8 milioane de euro intr-o singura zi
Vineri românii au ieşit la cumpărături. Iar cumpărăturile au fost mari şi se pare că Vinerea Neagră începe să prindă bine şi la retaileri.
e-Mag a reuşit să înregistreze 1,1 milioane de vizitatori în această zi, produsele comandate, în număr de aproximativ 90.000, având o valoare de 8 milioane de euro, conform blogului eMag.
„Este probabil cel mai interesant fenomen de cumpărături petrecut vreodată în România”, este de părere Radu Apostolescu, vicepreşedinte pentru dezvoltare al eMag. „Virzalizarea online a informaţiilor despre promoţii s-a petrecut la o scară greu de imaginat şi fără niciun precedent”, completează Apostolescu.
Şi clienţii evoMAG.ro au beneficiat, vineri, începând cu ora 8.00, de reduceri de până la 50% la sute de produse. „În primele trei minute după începerea campaniei au fost vândute cele mai hot produse, şi anume o tabletă Samsung, un smartphone şi un LCD full HD, fiecare având un preţ de 999 de lei”, a declarat pentru gândul Mihai Pătraşcu, directorul executiv al evoMAG.ro.
Vinerea Neagră a venit şi pe site-ul Koyos.ro, numărul vizitelor pe site crescând de peste 100 de ori în comparaţie cu media traficului din ultima lună, arată un comunicat al companiei International Transactions & Services, care administrează site-ul.
Conform companiei vizitatorii site-ului au plasat comenzi a căror valoare a depăşit cuantumul comenzilor preluate în mod obişnuit într-o săptămână. Şi în magazinele clasice a fost sărbătorită Vinerea Negră, Flanco având până seara târziu magazinele pline de clienţi.
La trei ore de la deschidere, magazinele au primit 18.300 de vizitatori, fiind vândute 4.800 de produse, adică 40 de produse vândute pe minut. Valoarea medie a fiecărei tranzacţii, conform agenţiei de PR 4 ace, s-a ridicat la 600 de lei. Televizoarele au fost printre vedetele cumpărăturilor, doar până la ora 10:30 dimineaţa fiind vândute 500 de televizoare în toate magazinele Flanco – aproximativ 5,5 televizoare pe minut.
Conform site-ului PC Garage, numărul vizitatorilor din această zi s-a triplat faţă de o zi obişnuită şi continuă să crească.
Termenul de Black Friday provine din Philadelphia, unde era folosit pentru a descrie traficul extrem de dificil creat după Ziua Recunoştinţei. În prezent, termenul are conotaţii economice, în această perioadă retailerii aşteptându-se să intre „pe negru”, adică sa aiba profit , scrie ziarul financiar.