Motorul grafic Frostbite 2.0

 Motorul grafic Frostbite 2.0

Toate videourile recente despre Battlefield 3 încep cu mândrie afirmând ceea ce sunteti pe cale sa vedeti in gameplay-ul actual. Capturarea acestor imagini uimitoare în timp real, au fost posibile datorita incredibilului motorului grafic Frostbite 2.0. Acesta permite animatii si iluminatie incredibile si posibilitati realiste de distrugere. Unele dintre principalele caracteristici sunt enumerate mai jos.


ANIMATIA – Niciodata nu a mai avut nivelul de animatie a caracterelor atat mai mare. Tehnologia ANT (de asemenea, utilizata si în FIFA) permite animatii mai credibile si mai fluide decât orice shooter.

DISTRUGEREA – Cei mai multi dintre noi au experimentat posibilitatile minunate de distrugere în Battlefield: Bad Company. Acesta a adaugat o multime de posibilitati jocului deja provocator. Cu distrugerea noua si îmbunatatita veti vedea bucati mici de beton zburand din bariera de acoperire, dar, de asemenea, cladiri întregi daramate!

TEXTURA OBIECTELOR – Pe o nota mai tehnica, acest motor de joc permite amânarea umbrelor, illuminatie dinamice la nivel mondial si noua arhitectura de streaming. Acest lucru va face ca acest joc sa arate mai realist decât oricare altul!
SCALA- Când Battlefield 3 a fost lansat, ati putut vedea ca Frostbite 2 va permite cele mai mari harti create vreodata într-un shooter. Cu toate acestea, spatiile claustrofobice si incredibil de detaliate pot fi de asemenea vazute.

   

Jocuri care ruleaza pe motorul grafic Frostbite:


Frostbite 1.0

  • Battlefield: Bad Company
  • Frostbite 1.5

  • Battlefield 1943
  • Battlefield: Bad Company 2
  • Medal of Honor – Multiplayer
  • Battlefield: Bad Company 2: Vietnam
  • Frostbite 2.0

  • Battlefield 3
  • Need for Speed: The Run
  • Mirror’s Edge 2
  • Dezvoltarea motorului grafic Frostbite

    Frostbite 1.0
    Frostbite a debutat în 2008 cu Battlefield: Bad Company. Dispunea de audio HDR, care regleaza intensitate diferitelor sunete si permite jucatorilor sa auda sunete importante în mod clar, chiar daca exista alte zgomote generate (de exemplu, sunetele împuscaturilor se aud întotdeauna mai tare decât muzica jocului), si distrugerea 1.0, care permite jucatorului sa distruga anumite obiecte, precum pereti.

    Frostbite 1.5
    A doua versiune a Frostbite a debutat cu Battlefield 1943, în 2009. Au fost îmbunatatite capacitatile de distrugere cu Destruction 2.0, permitând jucatorului sa distruga cladiri întregi în loc de pereti. În 2010, DICE a lansat Battlefield: Bad Company 2 care folosea aceasta versiune a motorului si a fost primul joc cu motor grafic Frostbite pe platforma Windows. Versiunea Windows a jocului are suport DX11 shader, prin urmare, nu profita din plin de intregul API(application programming interface). Componenta multiplayer a Medal of Honor foloseste, de asemenea, aceasta versiune a motorului, desi cu capacitati de distrugere limitate.

    Frostbite 2.0
    Urmatoarea generatie a Frostbite va debuta cu jocul Battlefield 3. Acesta va profita din plin de API-ul DirectX 11 si procesoare de 64-biti, cu nici un suport pentru DirectX 9 (prin urmare nici pentru Windows XP). Acesta cuprinde, de asemenea, distrugere masiva cu Destruction 3.0, creand mai multa fizica rafinata decât predecesorul sau.

    Acestea sunt toate caracteristicile confirmate de Frostbite 2.0:

  • Imbunatatirea high-dynamic range (HDR) audio observata si in versiunile anterioare a motorului Frostbite. Efecte de sunet au fost înregistrate de la distante diferite pentru a face sunetul cât mai realist posibil;
  • Destinat pentru utilizarea pe procesoare 64-bit si sisteme de operare (Windows Vista sau Windows 7 64-biti);
  • Nu exista suport pentru Windows XP sau DirectX 9; DX10 este suportat, dar motorul este destinat pentru placile grafice DX11;
  • DirectCompute care permite amanarea umbrelor. Îmbunatateste performantele si grafica;
  • Distrugere 3.0, îmbunatatind mediile distructibile vazute în BC si BC2 (distrugere 1.0 si 2.0);
  • DirectCompute Morfological Anti-Aliasing (MLAA). Numai pe DX11, îmbunatateste performanta si grafica;
  • Motorul de iluminare si radiatie în timp real, bazat pe software-ul de redare Geomarics Enlighten. Permite iluminare dinamica si HDR (high-dynamic range) de iluminare realiste complete.
  • HED

    hedmasster: Web developer , Web designer , Games reviewer . Pasionat de IT & Gaming , owner www.blasterzone.ro & www.graphicpedia.ro. Dacă aveţi nelămuriri în privinţa unor articole/tutoriale puteţi lăsa un comentariu şi în cel mai scurt timp vă voi răspunde.

    Poate te interesează şi

    Leave a Reply

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

    Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.