Motorul grafic Frostbite 2.0
Toate videourile recente despre Battlefield 3 încep cu mândrie afirmând ceea ce sunteti pe cale sa vedeti in gameplay-ul actual. Capturarea acestor imagini uimitoare în timp real, au fost posibile datorita incredibilului motorului grafic Frostbite 2.0. Acesta permite animatii si iluminatie incredibile si posibilitati realiste de distrugere. Unele dintre principalele caracteristici sunt enumerate mai jos.
ANIMATIA – Niciodata nu a mai avut nivelul de animatie a caracterelor atat mai mare. Tehnologia ANT (de asemenea, utilizata si în FIFA) permite animatii mai credibile si mai fluide decât orice shooter.
DISTRUGEREA – Cei mai multi dintre noi au experimentat posibilitatile minunate de distrugere în Battlefield: Bad Company. Acesta a adaugat o multime de posibilitati jocului deja provocator. Cu distrugerea noua si îmbunatatita veti vedea bucati mici de beton zburand din bariera de acoperire, dar, de asemenea, cladiri întregi daramate!
TEXTURA OBIECTELOR – Pe o nota mai tehnica, acest motor de joc permite amânarea umbrelor, illuminatie dinamice la nivel mondial si noua arhitectura de streaming. Acest lucru va face ca acest joc sa arate mai realist decât oricare altul!
SCALA- Când Battlefield 3 a fost lansat, ati putut vedea ca Frostbite 2 va permite cele mai mari harti create vreodata într-un shooter. Cu toate acestea, spatiile claustrofobice si incredibil de detaliate pot fi de asemenea vazute.
Jocuri care ruleaza pe motorul grafic Frostbite:
Frostbite 1.0
Frostbite 1.5
Frostbite 2.0
Dezvoltarea motorului grafic Frostbite
Frostbite 1.0
Frostbite a debutat în 2008 cu Battlefield: Bad Company. Dispunea de audio HDR, care regleaza intensitate diferitelor sunete si permite jucatorilor sa auda sunete importante în mod clar, chiar daca exista alte zgomote generate (de exemplu, sunetele împuscaturilor se aud întotdeauna mai tare decât muzica jocului), si distrugerea 1.0, care permite jucatorului sa distruga anumite obiecte, precum pereti.
Frostbite 1.5
A doua versiune a Frostbite a debutat cu Battlefield 1943, în 2009. Au fost îmbunatatite capacitatile de distrugere cu Destruction 2.0, permitând jucatorului sa distruga cladiri întregi în loc de pereti. În 2010, DICE a lansat Battlefield: Bad Company 2 care folosea aceasta versiune a motorului si a fost primul joc cu motor grafic Frostbite pe platforma Windows. Versiunea Windows a jocului are suport DX11 shader, prin urmare, nu profita din plin de intregul API(application programming interface). Componenta multiplayer a Medal of Honor foloseste, de asemenea, aceasta versiune a motorului, desi cu capacitati de distrugere limitate.
Frostbite 2.0
Urmatoarea generatie a Frostbite va debuta cu jocul Battlefield 3. Acesta va profita din plin de API-ul DirectX 11 si procesoare de 64-biti, cu nici un suport pentru DirectX 9 (prin urmare nici pentru Windows XP). Acesta cuprinde, de asemenea, distrugere masiva cu Destruction 3.0, creand mai multa fizica rafinata decât predecesorul sau.